Letákové šílenství

Letákové šílenství

Jste týden nebo dva na dovolené a po návratu se nestačíte divit. Schránka Vám přetéká poštou. Nejsou to ale většinou žádné dopisy, pokud Vám zrovna nepíše Vaše banka nebo pojišťovna. Jen samé letáky. Bývá jich tolik, že je lepší se domluvit s někým z rodiny, či ze sousedství, aby Vám schránku vybíral. Nebo si na ni nalepit populární: „Nevhazovat reklamu“ nebo „Letáky ne“.
Lidé se dělí v tomto směru většinou pouze na dvě skupiny.
rajčata na prodej

Letáky ano

Často starší generace nebo lidé méně majetní. Ti se rádi nabídkami obchodů probírají, kroužkují a vypisují a nelení objíždět pak za nákupy několik obchodů najednou. Ceny potravin jdou nahoru, člověk tak může opravdu ušetřit. A musí-li šetřit, pak nemá ani jinou volbu.
Také ti, co sbírají dětem sběr do školy. Letáky se tak aspoň na něco hodí. Nebo lidé líní, kterým se nechce polepovat si schránku nějakými nápisy a raději hned obratem letáky vyhodí.
banány v obchodě

Letáky ne

Nechtějí si zahlcovat schránku zbytečnými papíry a pro případný přehled o akcích v obchodech volí moderní technologie. Stačí sednout k internetu a projet si každý týden nabídku oblíbeného obchodu.
Roznášením letáků se také živí, či si většinou jen přivydělává velké množství lidí. Matky na mateřské, studenti, důchodci. Spojení pohybu na (ne vždy) čerstvém vzduchu a vydělávání peněz je celkem populární. A člověk si ještě cestou kolikrát hezky popovídá a dozví se nějaké novinky. Zvlášť, pokud obcházíte s letáky ulice ve svém sousedství.
Dříve jsem patřila ke skupině, která letáky nesnáší. Vzhledem k tomu, že jsme domácnost sdíleli s babičkou, tak jsme je museli odebírat. Nikdy jsem je ale neotevírala. Babička nás ráda o případných zajímavých nabídkách stejně informovala.
 Dnes jsem na mateřské a je třeba trochu šetřit. Letáky sice stále nevyhledávám, ale na akce jednotlivých obchodů se na internetu pravidelně dívám a taky podle nich nakupuji. Často do zásoby, hlavně dražší věci, jako jsou pleny, toaletní papír a prací prášky.
Jo, časy se mění.

Letákové šílenství
3 (60%)1